בשל
הסערה האיומה שחלפה על ישראל לפני יומיים, ובמקום לבחון 370 כוחות סוס קוריאניים
עצבניים עטופים בשמלה אדומה לוהטת, לקחתי את עצמי לפארק הירקון לבחון כלי חשמלי שנראה
יותר ויותר ברחובות העיר תל אביב.
כאחד
שאימץ כבר בעבר את האנרגיה הירוקה למעלה מעשור כדי להינות מגישה מהירה ונוחה ללא פקקים
וללא עלויות נלוות, אני מודע ליתרונות הכלים הללו, מאידך כל תאונות הדרכים המיותרות
עקב שימוש לא נכון ולא בטוח גורמות ל"עליהום" ציבורי.

הויכוח
הציבורי על הנתיב הנכון לכלים אלו (וכל צד צודק) לא יוכרע אלא על ידי חינוך והרשאה.
לא כל אחד ולא בכל מקום.
בכל
מקרה לא מזמן הצטרפה חברת bird
למגמה, ופיזרה מאות קורקינטים חשמליים ברחבי העיר.

יוצאים
לדרך.
השמש
היום האירה את מרחבי הפארק ואלפי אנשים גדשו את המדשאות והשבילים, את הירקון ואת מגרשי הספורט.
בפארק
הירקון שני סוגי שבילים לאלו עם הגלגלים (אופניים, סקטים,קורקינטים וכיוצ"ב) :
שביל
אספלט ושביל אבנים משתלבות אקרשטיין.

מרכיבי משקפיים
יסבלו מראיה לא ברורה בגלל הקפיצות והרעידות.
בכלי
שבחנתי השתחרר הבורג שאחז בפעמון בגלל הרעידות והפעמון הושבת.
אין
לי ספק כי נסיעה על משטח לא אחיד עלולה לפגום באחזקה המבנית השוטפת.
ליד
שפך הירקון במקום בו הנחל נסוג ישנה לשון חולית רחבה בה החול נוקשה. שם, עם הקורקינט
יכולתי להשתעשע עם סיבובים יותר חדים, וסלאלומים. הקורקינט נוסע גם על החול בקלות ובנעימות.
40 דקות
של נסיעה ועצירות למרחק של 8 קילומטרים עלו לי בסך 25 שקלים.
תחשיב
ההשכרה מורכב מחמישה שקלים שכירות ועוד חצי שקל לדקה.
בסיום
השכירות מופיע פירוט החיובים על מסך הטלפון ובמייל כבר מחכה החשבונית.
בסך
הכל האפליקציה מאד ידידותית והקורקינט נוח ומהיר.

בתחשיב
מול מונית לצורך העניין יכול להיות שהשימוש בקורקינט עשוי להיות מהיר יותר ואולי אפילו
זול, שכן עם הקורקינט אפשר בקלות לקצר דרכים ולהיות פחות מושפע מהעומס בכבישים.
בכל
מקרה ובעיקר חשוב לנסוע כחוק, ולא לשכוח קסדת מגן (אם זו נסיעה מתוכננת מראש).
ירון הולנדר
קורקינט + אפליקציה bird
פארק הירקון, תל אביב
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
זה המקום לכתוב לי מה דעתך על הפוסט בפרט ועל הבלוג בכלל