יום חמישי, 8 בינואר 2015

ברכה על הדרך


יתרונותיו של הנוסע בדרכים הם ביכולותיו לאלתר פתרונות לרעב פתאומי הן על סמך ניסיון העבר, והן על פי המלצות שונות.
האפשרות השנייה גם היא נסמכת על פי שני מדדים. אנשים שאנחנו סומכים על דעתם, או מקום שאנו חולפים על פניו בדרכנו מאיי שם לאיי כאן ורואים תור ארוך. וכשיש תור ארוך אומר המשפט נעמדים בו כי זה בטח שווה.
אני לא זוכר מה הייתה הסיבה המדויקת שהביאה אותי בשעריו של המוסד הזה הניצב על כביש צומת כנות-לוד, מול גדרה, אבל אין לי ספק שכל ביקור שלי שם מצדיק שוב ושוב את ההחלטה לעצור שם.



חיבה בלתי מוסברת שהתגלתה בגיל מבוגר מידי לשווארמה שולחת אותי לבחון את נפלאות המאכל הזה בכל רחבי הארץ, וכמו כל מאכל רחוב פופולארי יש הצלחות מדהימות או נפילות שאשלח לשם ברצון את גדולי שונאיי (אם יש כאלה).
בארכה, כשמו כן הוא - פשוט ברכה. שווארמה פשוטה שאפשר לבחור בין זו העשויה מפרגיות לבין אחותה מבשר ההודו, גם המעטפת ניתנת לבחירה מפיתה- לבאגט וללאפה,
דוכן של סלטים וחמוצים שונים הניצב בצד נותן לסועד אפשרות לקחת בצלוחיות קטנות מבחר ממנות הדוכן.



המלצה שלי – רוטב הסלסה פשוט מדהים !


לאלה הבוחרים בבאגט מקבלים אחד טרי טרי שעליו בזוקים גרגרי שומשום, ואם אתם לא מאלה שמעדיפים תוספות בנוסף לבשר ימלאו לכם את הבאגט בכמות רבה של שווארמה עסיסית עשויה במידה הנכונה ומתובלת בדיוק.

התור הארך המשתרך במקום והשירות המהיר לא מותיר דבר שאינו טרי. התחלופה המהירה מכריחה את בעלי המקום להוסיף עוד ועוד מהכול.





את הבאגט בוצעים לשני חצאים ולידו מתווספת ערימת צ'יפסים, שהם לדעתי "הנפילה" היחידה של המקום שכן נבחר זן של תפ"א שמתקבלים ממנו צ'יפסים רכים רווי שומן. יש זנים אחרים שמהם יתקבל צ'יפס איכותי יותר וקרנצ'י. לא שהוא לא טעים חלילה.



מנת שווארמה עולה בין 31 ₪ לפיתה ל-37 ₪ לזו בבאגט או בלאפה.



סביר ביותר בכמות ובאיכות, והטעם ביחס למקומות מקבילים הוא אחד מהיותר טובים. ועל כך יעידו כל אלה שעומדים בתור
למסעדה תפריט גדול ועשיר הרבה יותר מרק שווארמה, אבל אני משום מה נתקע בשלב קבלת ההחלטות בסוס מנצח.
וסוס מנצח כידוע לא מחליפים.

המקום כשר.ונגיש לנכים.






הרצל 7 גדרה
שעות הפעילות

א - ה   11:00 - עד הלקוח האחרון


ו   11:00 - עד שעה וחצי לפני כניסת שבת

ש   החל משעה אחרי יציאת שבת - עד הלקוח האחרון

טלפון למסעדה: 073-7585637 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לכתוב לי מה דעתך על הפוסט בפרט ועל הבלוג בכלל